Wednesday, November 17, 2004

風城浪子(二篇)東邪、西激
西激,你好玩野。
幾日無上你部落,一到C城已是晚上,但第一時間上來看看。
一上西激部落,雞屎咁大大隻字寫「Popeye我見到你啦」,剛正穿緊衭,我驚到險些跌落地。唔通有個Web-Cam on live睇緊我在酒店沖涼換衫?大檸樂!

小姐,我無做Web-J好耐啦,下次要收你每六秒六毫。

睇泥西激不是浪得虛名,古靈精怪指數比起東邪有過之。
可能,西擊、西精、更好。那個(西)字相信你跑不掉了。

Comments:
Popeye, 等你帶我的blog到c 城, 然後在我的hitmap, 再露一點~ ^o^
 
呀激激,no problem!
 
我不是一架飛向星的客機,
而是一架被擊落的敵機~~~

記得大富翁, 擊落敵機有幾多錢嘛?
 
好似二百蚊呀
 
你買樓買到short啦
有大眾寶和機會嘛
 
我尋日俾朋友笑哇, 佢都話"西激"唔好聽~~ -_-
我唔要呢個名哇~~ 你唔改, 我喊o架喇~~~
 
This comment has been removed by a blog administrator.
 
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?